lundi 17 août 2009

Illustrations



Salut la foule !

Ca faisait longtemps que je n'avais plus fait d'illustration pour mon propre plaisir , alors voici 2 nouveau dessins !

Le premier est une illu de Jacob et de son frere en mode Chibis .
je les trouvent trop mignons :3

Le second dessin represente Nora !
C'est la premiere illustration que je realise sur lui .

il est le personnage principale d'un projet BD sur lequel je bosse .

-------------------------------------------------------

Hello folks !

It's been too long since I last did illustrations for my own fun , so here comes 2 new drawings !!!

the first one is about Jacob from my webcomic : " the adventures of Rabbit Jacob " I've turned him and his brother into chibis they're so cute :3

the other one is about Nora ! this is the very first illustration of him .

that kitty is the main character of a comic book project I'm working on .



Aucun commentaire: